BGC

Bio Gold Cream dihasilkan oleh bumiputera sepenuhnya dengan teknologi terkini gabungan Cendawan Mekah dan Minyak Zaitun.!

Medina

Bersih Suci Dan Halal Serta Mesra Whuduk

KKM

Telah Mendat Kelulusan Daripada KKM mengesahkan produk selamat digunakan

BGC

Keterampilan Menawan, tiada lagi Jerawat, Kelumumur, Jeragat dan Gatal-Gatal

Our Blog

Home


Selamat Datang Ke Bio Cendawan Mekah

Bio Gold Cream adalah merupakan keluaran Produk HBR Kombuche Venture adalah syarikat Bumiputera. Produk ini dihasilkan dengan menggunakan proses bio Teknologi Nano Cendawan Mekah dengan mementingkan kebersihan dan kesucian bebas dari unsur-unsur meragukan. Produk ini juga lebih bersifat mesra whudu yang boleh digunakan walaupun ketika dalam keadaan whudu. Maka boleh digunakan semasa kita solat produk seperti ini yang perlu dicari kerana tiada was-was lagi kerana bahan yang digunakan adalah gabungan Cendawan Mekah yang telah terkenal dalam perubatan tradisional dengan adunan minyak zaitun.


Bio Gold Cream telah melalui pemeriksaan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan dan disijilkan dengan pendaftaran NOT150701032K selamat digunakan tanpa rasa was-was kerana bebas daripada bahan kimia yang merbahaya.
Bio Gold Cream bukan sahaja menyahkan toksin tetapi juga menghidrat kulit kerana ia meningkatkan keanjalan kulit Cendawan Mekah mengimbangi pH kulit dan secara tidak langsung memperbaiki warna kulit, tekstur dan kejelasan kerana ia mencerahkan kulit.



Bio Cendawan Mekah telah lama digunakan dalam perubatan Islam sejak zaman berzaman dan mampu mengubati 1001 masalah penyakit luaran, Insyaallah. Memandangkan ia adalah sejenis bakteria baik yang hidup ia mampu merawat sel-sel kulit yang rosak, menyah toksid.

DAPATKAN SEGERA..PASTIKAN SEBOTOL BGC ADA DISETIAP RUMAH




CALL!
CALL!!


012-3513407


No comments:

Post a Comment

Authorism Theme

Bob Olright

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.!

Karen Smith

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.!

Jessica Bankers

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.!

Johny Lora

4th one time fitness expert, wellness writer, personal trainer, group ex health coach. I am advocates of everything good in the fitness industry and of the people who make it great!

Designed By Templatezy

Theme images by richcano. Powered by Blogger.